"Eşyayı dahi incitme" diyen medeniyetin mensuplarıyız. Su içtiği bardağı öpen Mevlevileri düşünün. Ormana girerken, genç ağaçları korkutmamak için baltanın sapını bezle saran Tahtacıları... Şimdi ise birbirlerinin küçük bir hatasını bekleyen ne çok insan var.'
Birgün iki adam yürüyüşü normal olmayan bir kadını gördüler. Biri dedi ki dünyanın en güzel sekisi ,tıpkı ceylanlar gibi .Diğeri de acıma ile yazık topallıyor dedi .
Kelimeler işte hem yara hem de derman olabiliyor .🍂👣