Srdr

İyilerin kaybettiği bir dünyadayiz
Reklam
Her gün, ulan bu gün ne olacak, diye kalkıyoruz. Bu kadar da olmaz ki deyip yatıyoruz.
Bizim dallarımız baharda çiçek açmadı ki Eylül’de yaprak döksün .. Günaydın
Kapıyı kapatmak zorunda kalmış ama, pencere kenarında ömür harcamış ne çok insan var...
Hep "çok"tun sen. En çok sevdiğim, en çok özlediğim, en çok aradığım, en çok istediğim.. Hep "yok"tun sen. Sevdim yoktun,özledim yoktun,aradım yoktun, istedim yoktun. Ne kadar çok olduysan, o kadar yoktun.
Reklam