"selam sana Ay!
merhaba karanlık!
yıldızlar, hoş geldiniz!
hepinize binlerce kez teşekkür..
bize düş kurmayı,
düş kurup, peşinden koşmayı öğrettiniz.."
Yüreğinizi göremeyenlere
en güzel
yarınlarınızı harcatmayın.
Siz ki ; bir çok
kişinin belki de
en güzel "Hayâli'siniz"..
Değmeyenlerin "hikâyesi" olmayın.!