Nərmin

Nərmin
Hakın olmadığı dünyada hakın yolun bulmaya çalışan
@Dian1·
·
sabitlendi
Kim daha temiz ? Üstü başı parlayan mı ? Yalan konuşmayıp yüreği ışıldayan mı ? Kim dost ? Yara bandı yapıştıran mı ? Yaralarını öğrenmeye çalışan mı ? Hangisi gerçek ? Ölüm mü ? Yaşamak mı ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Cəhənnəmdir tənhalıq yandırmaz ki,üşüdər qışqırarsan səsini nə göy nə yer eşidər
Siz ey uzaqlıqdan gələn adamlar, Siz ey uzaqlıqdan ölən adamlar, Orda da darıxmaq olur mu belə
Hayatınıza günler ekleyemezsiniz amma günlerinize hayat kata bilirsiniz.
Güneş her gün yeniden doğuyorsa Hala yaşanacak güzel şeyler var demektir.Günaydın.