Spoiler! Yorumları okuyup seriye devam ettiğim için mutluyum. 1. Kitaptan sonra Giana ve Clay ilaç gibi geldi. Ayy çook güzellerdii. Beklentilerimi karşıladı. Son bölümlere kadar yüzümde kalpler çıkarak okuyordum ta ki sırf klişe bi ayrılık yazılana kadar… Madem yazılması lazım o zaman iyi kurgulansaydı. Neyse ki Giana da inanmadı ama çok acı çekti ikisi de. Clay'in Giana'nın kitaplarını yürütmesi ve okuyup Giana'nın neyi sevdiğini merak etmesi, cilveleşmeleri, diyalogları, birbirini anlamaları ve aralarındaki çekim innanılmazdıı. Clay Clay Clayyyy…♡♡ çok güzel telafi ettin hatanı. Smut sana gereksiz fazlaydı ama güzel yazılmış. Takımdakiler yine efsoydu. Riley'e daha bir ısındım.Clay>>>>Zeke