Dilan Dilan

Bugün önüme çok güzel bir söz çıktı.Kendinize depresyon ya da itibar kaybı teşhisi koymadan önce ,çevrenizdekilerin aşağlık insanlar olmadıklarından emin olun.Valla çok aşağlık insanlar var kendinizi uzak tutun..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan dediğin yüreğiyle inceliğiyle insan olmalı...🦋Güzel güne ,yarınlara günaydınlar..
Benim kendime saygım var vazgeçişi dünyanın en onurlu vazgeçidir.İnsan hiç bir şey için kendisine saygısını yitirmemeli.
Ve sadece sonunda ruhundaki güzelliği gören seninle kalır gerisi hayatında olmaz🎈
İnsan Sevmeye basladı mı, Yaşamaya da başlarmış🍃 Saf güzel, temiz, içten sevgiler bulsun bizi..