Ne o bana gelebildi, ne de ben ona gidebildim.
Aynı şehirde , aynı gökyüzünü , aynı yıldızları seyrettik de , bir çıkmaz sokakta bile karşılaşmadık.
O bana hüzün kokan şarkıları dinletti , ben duygu dolu şiirler yazdırdım. Yaşayamadığımız aşkın girdabında kaybolduk ne acı. O bana sitem etti. Bense sessiz çığlıklar attım ,ah yar...
Öyle yarım kaldık öyle yaralı..!