Dhmmkxhkgx

Dhmmkxhkgx
@Dilanly
Ne için varsan, O'nun için yaşa.
"Üzülme değmez" sözünü duymaktan sıkıldım. Değmeyenlere zaten üzülmem. Üzüldüğüm şey ; Değmeyenlere yüreğimin değmiş olması. -Cemal Süreyya
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Burası dünya! Ne çok kıymetlendirdik. Oysa bir tarla idi ;Ekip biçip gidecektik... ' -cahit zarifoğlu
Yerlisi değilim ben bu acının, şartlar öyle gerektirince sonradan yerleştim 🍂
Ölüm değil ise bizi ayıran, Yazık olmuş... 🕊️ Oğuz Atay
Yelkovanın bir aykırılğa aşık olup terse dönmesini öyle çok istemiştim ki