Yemek yemeyi, müziği, şampanyayı, ekimde nadir görülen güneşli öğleden sonralarını sevmene izin var tabii. Şelale manzaralarını, eski kitapların kokusunu da sevebilirsin ama insanları sevmeyi aklına bike getirme. Duydun mu beni? Sakın
insanlara bağlanma ve karşına çıkan insanlara karşı olabildiğince az şey hissetemeye çalış. Yoksa yavaş yavaş aklını yitirirsin..
Artık hiçbir şey hissetmiyordum.Hiçbir şey hissetmemeye başladığımda acıya dair adeta özlem duymaya başladım; acı çektiğinizde, en azından yaşadığınızı anlıyordunuz.