Dilan

Dilan
@Dilannyz
Yemek yemeyi, müziği, şampanyayı, ekimde nadir görülen güneşli öğleden sonralarını sevmene izin var tabii. Şelale manzaralarını, eski kitapların kokusunu da sevebilirsin ama insanları sevmeyi aklına bike getirme. Duydun mu beni? Sakın insanlara bağlanma ve karşına çıkan insanlara karşı olabildiğince az şey hissetemeye çalış. Yoksa yavaş yavaş aklını yitirirsin..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Artık hiçbir şey hissetmiyordum.Hiçbir şey hissetmemeye başladığımda acıya dair adeta özlem duymaya başladım; acı çektiğinizde, en azından yaşadığınızı anlıyordunuz.
İnsanın tek bir gerçek aşkı olacağı, sonrasında hiçbir şeyin onunla boy ölçüşemeyeceği fikri.
Herkes kendi görüş mesafesini dünyanın sınırları zanneder.