📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Komik. Çok komik hem de. Sürekli bir yerlere dönmeye çalışıyorum. Nerede değilsem oraya gitmeyi arzuluyor ve nerede değilsem her şeyin orada olup bittiğini sanıyorum."
"Ve ben tekrar tekrar döndüm sana çünkü pek çok kez, "Git buradan," demiş olsan da bir kez olsun, "Bir daha dönme," demedin. Bir sefer de dönmemi beklerken pencereden yolumu gözlediğine şahit oldum. Ve bunu bilmiyorsun ama bir sefer de memnuniyetle dolu kaçamak bir gülümseme yerleştiğini gördüm yüzüne. Sırf ben o küçük kulübeye döndüm diye."