Kırmızı Şapkalı kız,
...
"Kime sorarsanız sorun, mutlu yaşamak için oltada bir prensimiz olması gerektiği kanısında. Siz bana kurt köpeği verin, bin kere daha iyi."
Kül Kedisi, "Ben de o ayak fetişti kaçıktan bıktım usandım," diye söylenmiş. "İnsan hayat arkadaşını ayak numarasına göre seçer mi! Kendisine saygısı olan bir kadın, böyle bir adama dayanabilir mi?"
"Pamuk Prenses "Ben prenses gibi davranmaktan usandım." diye yakınmış. Narin biri değilim, aptal da değilim, hele zayıf hiç değilim. Yedi bızdık maçonun evini çekip çevirirken aklını kaçırmamak için insanın hayli güçlü olması şart."