Dkdldldl

Dkdldldl
@Dilay_Kayaa
dsllddlpdpfpflfkf
Sevmiyosan yol değil önce umut vermiycen.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biz var ya senle çok yakıştık. (Yalnızlığım)
Aga “boşunaymış” dedirtmeyin insana bee...
Kalbinden öperim demiştin ya hani, sen o öptüğün kalbi hep kırdın ;(