Dilek Uslu

Dilek Uslu
@DilekUslu
Öyle güzeldir ki şu Kitap denen şey... Baktıkça bakasın, okudukça okuyasın, okudukça huzurla dolasın gelir...
Çok mutlu ve çok başarılı olduğum yeni okulumda geçen zamanım meğer çocukluğumun en güzel günleriymiş.
Alıntı
Reklam
Doğru bildiğimde ısrarcı olmanın hayrını da böylece henüz ilkokul öğrencisiyken öğrenmiş oldum.
Alıntı
Mektepte diğer çocuklarla beraber yere bağdaş kurup oturuyor, öğrenmekte olduğumuz Arapça harfleri kucağımızdaki kâğıda en güzel şekilde yazmaya çalışıyorduk. Selanik'te Rum, hatta Bulgar arkadaşlarım vardı, onların gittikleri okullarda böyle yerde oturulmuyordu. Kucakta yazı yazmak madem bu kadar zordu, niye biz de Hıristiyan çocukların kendi okullarında yaptıkları gibi sıralarda oturup yazmıyor, iki büklüm oluyorduk? Bir akşam evde bu soruyu babama sordum. Azar işiteceğimi umarken, babam bana hak verdi. Sanırım bu babamla ilk fikrî dayanışmamızdı...
Sayfa 11·Kitabı okudu
Alıntı
Ah annem! Hafız olursam, cennette yerimin hazır olacağından o kadar emin ki sanki bana hamileyken Allah'la arasında bir anlaşma yapmış da doğacak çocuğu erkek olur ve hayatta kalırsa, o çocuğu Allah yoluna yönlendireceğine dair yemin etmiş.
Sayfa 9 - Everest yayınları·Kitabı okudu
Alıntı

Dilek Uslu

, bir kitap okudu
10/10
·176 syf.··
Beğendi
·
2026 3. kitabı
Ayşe Kulin
7.7/10 · 4.471 okunma
Reklam