Aldığın hediyenin
büyüklüğünün ,küçüklüğünün ya da maddi değeri , önemli değil bence . Sokakta yürürken bahçede gördüğü o gülü sana getirmesi gerektiğini düşünüyorsa yada
markette gördüğü bi parça çikolatayı . İnsanların gördüğü şeylerde aklına sen geliyorsan en güzel hediye odur o kopardığı gülün hiç bir maddi değeri olmayabilir ama sen o gönüldeki kıymetini bil yeter .