Fuzuli

"Sen" diyerek başlangıcı en güzel şekilde süslediğimi düşünüyorum...
Reklam
Bütün çektiğim acılar, kendimden geliyor bana
Seni düşünmekten arta kalan zamanlarda; Seni düşünmenin, ne kadar keyifli olduğunu düşünüyorum..
Sizi kusurlarınızla seven, severken gözünüzün içine bakan, baktıkça kıyamayan, sonuna kadar güvenen, sonsuz anlayış gösteren, sustuklarınızdan bile anlayan, sizi sizden daha iyi tanıyan insanlar için çabalayın. Gerisi boş.