"Ertelenen bir konuşma, geç kalınan gönül kırgınlıkları,anın güzelliğini kaçırmalar, gösterilmeyen sevgiler, içinden geleni söyleyemeyişler insanın omzunda yük olarak duruyor.O yüzden içinizden geleni yapın.Kazanıp kaybetmenin bir önemi yok.Ölüm var..."
Bize hayranlık duyan insanları görmezden gelirken, bizi görmezden gelenlere hayranlık duyuyoruz Ve bizi acıtanları severken, bizi sevenleri acıtıyoruz.😕
Hevesleri, beklentileri, erteledikleri, kursağında kalmış kelimeleri, kaçırılmış bakışları, gizledikleri, bitirilmemiş mektupları, susuşları ve istemsiz veda edişleriyle tamamlanmamış bir cümledir İNSAN ☹️