Disaster

Disaster
@Disaster_
İyilik halinin yokluğu
夢を語るのはいい、 行動しない夢は、 ただ眠りだ、 目を覚ませ。 Hayal kurmak güzel, ama harekete geçmeyen hayal sadece bir uykudur. Uyan!
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
今日がダメなら、 明日があるぞ。 明日がダメなら、 あさってがあるぞ。 あさってがダメなら、 しあさってがあるぞ。 いつまでたっても明日がある。 ーー Bugün olmazsa, yarın var. Yarın olmazsa, öbür gün var. Öbür gün olmazsa, daha sonraki gün var. Ne kadar zaman geçerse geçsin, her zaman bir yarın vardır.
Alıntı
"Her güne ayrı dert mi düşer? Takvimde hiç huzur günü yok mu!"
Alıntı
...hancının kendisi de keyifsizdi. Sağlıksız değil, sadece içi boştu. Sönüktü. Yanlış bir toprağa dikilen ve hayati bir ihtiyacından yoksun kaldığı için solmaya başlayan bir bitki gibi.
Alıntı