Hepimizin içinde bir kahraman olduğuna inanıyorum. Bizi dürüst kılan, bize güç veren, bizi asil yapan ve son olarak gururlu bir ölümü sağlayan. Bazen kararlı olmamız ve en çok istediğimiz şeyden bile vazgeçmek zorunda kalmamız gerekse bile. Hatta hayallerimizden..