"En doğru davranış, bir kimsenin yeri neresi olursa olsun, ister kendinin yaraşık bulup seçtiği, ister komutanının gösterdiği yerde sakıncaya karşı dayatmak, diretmektir bence;ölümü, ona benzer daha nice sakıncaları değil, ancak onuru göz önünde tutmalıdır insan."