Zhrcng

Zhrcng
@Dnya
mavizeharm... Monaliza Yaşanması zor olan bu hayata fani bir kulum...
Okul öncesi öğretmeni
Okuyor
57 okur puanı
Haziran 2019 tarihinde katıldı
Keşke başım her yastığa yaslandığıda uyuya bilseydim Belki bazı acıları biraz bile olsa geçiştirirdim.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sana koş demiyorum ama durmanıda istemiyorum çünkü hayatta kalmak için mücadele şart
Ne acı veya komikmi demem lazım Karşındaki Insanın bile bile yalan söylemesi Ve seninde gerçeği tüm çıplaklığıyla bilmen
Bazı sessizlikler huzur verirken bazıları yalnızlığın allaha mahsur olduğunu açıkça belirtir
Durumun vahameti ne olursa olsun Metin olmak gerekir