Bir renk değildir mavi huydur bende
Ve benim yetinmezliğimdir
...edip cansever. ..
Sözlerin uçuştuğu aklıma her geleni yazdığım bir anı defterim burası...
Bunu paylaşmak görmek inanın okadar çok zor ki benim için biz susmaya devam ettikçe görmezden geldikçe hicbirşey bitmiyor. Biliyorum elimizden ne gelir diyorsunuz biz ne yapabiliriz dua edelim boykot edelim bir karınca misali bir su damlası misali ölüm hepimize var yobazlık cahillik ne derseniz diyin bu duruma ama soykırım işleniyor soykırım hiç olmazsa unutmayalım
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖