Sevdiğimiz türküleri mırıldanma hevesini kaybettiğimizden beri bu kavga; kutsallığını kaybetmiş bir hırçın musibete dönüşürken yine de yüreğimizde sönmeye yüz tutmuş o kıvılcıma tutunmadık mı?
Bazı hikâyeler yarım kalır. Ne güle güle giden olur ne hoşçakalan yanık bi türküm var her dinleyişimde hoşça kalmadığımı anladım. Acep sen güle güle gittin mi?