Doruk

Doruk
@Doruk78
Gel, yüreğimdeki yangını söndür.
Bahsetme kimselere yaramızda kalsın..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne yaparsam olmuyor, olmuyor eskisi gibi..
Gitmenden korkuyorum çünkü beni mutlu eden, beni hayata bağlayan tek kişi sensin..
``Benim seni sevdiğim kadar, kimse seni sevmeyecek.`` Ne kötü..
Bayramınız mübarek olsun🖤