Yakup Aykut

Yakup Aykut
@Doskii
Kes dimirin ji bo kesan, lê kes na mire di şûna kesê de... SELÎM TEMO
Xwendekar
Mêrdîn
Colemêrg/Gever
12 okur puanı
Kasım 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Keya gitmemiz gerek anlıyor musun? Bir kent yanıyorsa, içten düşürülmüştür."
Reklam
Özgür olmayan milletin mutlu olmayacağını, kalplerin her daim bir dal gibi kırık, ruhlarının sancılı olacağını bilsinler. Yine bilsinler ki bedenleri, yerine gölgeleriyle yaşayacaklar ve gittikleri her yerde konuşmalarda, bakışlarda başlarının eğik olacağını, onurlu milletlerin kendi hünerlerini anlatırken onların ise atalarından nefret edip, ama onlara da benzeyeceklerini bilsinler. Kölelik elbiselerinin zırhtan daha güçlü, katrandan daha siyah, geceden daha kör ve kurşundan daha ağır olduğunu bilsinler.

Yakup Aykut

, bir kitap okudu
Puan vermedi·397 syf.·
2020 1. kitabı
Ferhat B. Odabaşı
8.4/10 · 30 okunma