SEDA

SEDA
@Dotto02
Yaşamak çok nadir rastlanan bir şeydir, çoğu insan sadece var olur.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sevgili ihtiyar dünya," diye mırıldandı, "çok güzelsin ve ben üzerinde yaşıyor olduğum için çok mutluyum."
Sayfa 406·Kitabı okudu
Ama şimdi bir dönemece rastladım. O dönemecin ardında ne var bilmiyorum ama en iyisinin olduğuna inanacağım. O dönemecin kendisi, başlı başına bir şaheser, Marilla. Onun ardındaki yol nereye gidiyor çok merak ediyorum. Acaba ne yeşillikler ne ışıklar, ne gölgeler, ne yeni manzaralar, ne yeni güzellikler, ne yeni kıvrımlar, ne yeni tepeler ve vadiler var?
Sayfa 402·Kitabı okudu
Ben seni bir düzine erkek çocuğuna değişmem, Anne.
Sayfa 386·Kitabı okudu
Fakat Anne bir gökkuşağı kadar renkli ve her rengi birbirinden güzel.
Sayfa 375·Kitabı okudu