A S L A N

A S L A N
@Durazdusuneyim
Kendi elinle üç kere çevirip kilitlediği kapıyı bile anahtarı çıkarınca kontrol eden insanlar, herkese ‘bana güven’ diyebiliyor. Aptalca.
Sayfa 198·Kitabı okudu
Reklam
İnsan kendine değen şeyleri içine atar, ama içine attıkları birbirine asla değmez.
Sayfa 196·Kitabı okudu
Sen tanrı olsaydın, hangisi senin için daha kötü olurdu;; yolladığın kitapların değişmesin mi, yoksa hiç okunmaması mı?
Sayfa 194·Kitabı okudu
İnsan bazı şeyleri kendini ispat etmek ister. O nedenle, herkes en az iki kere kafayı yer.
Sayfa 193·Kitabı okudu
Güven, sevgiden daha büyüktür.
Sayfa 187·Kitabı okudu
Reklam