Duru

İnsan kendine kalınca iyileşir fark etmeden.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Keşke bir kedi sevmiş olsaydınız Belkide bu kadar kirletmezdiniz dünyayı (Anlayan beğendi)
Ömrümüz ayrılıklar toplamıdır Yarım kalan bir şiir belkide
Seslendi bana yârim; Gitme böyle arkana bakmadan
İnsan bazen yarasını içine gömer, Kimse görmesin diye gülmeyi seçer. Kalabalıklar içinde yalnız kalır, En çok da güvenecek yer arar.