Çok kısa süreli konuşmamıza rağmen çok bağlanmıştım sana, ya belki sen böyle hissetmiyor olabilirsin ama neden bilmiyorum bende anlayamadığım bir his bıraktın uzun sürmesini ve daimi olmasını o kadar isterdim ki... İyi ki kısa süre de olsa hayatıma girdin ve umarım ileride belki başka şartlar altında tekrar... Kendine iyi bak...
~Yaban gülüm, büyümedin ki saksılarda
Ya sevmedin beni ya da kuru toprağından~