Gitsem buralardan, arkama bile bakmadan!
Senden tek isteğim; anılarımızı saklaman...
Sevmeyi unutma, sen güzel seversin,
Olmadı diye tanrıya isyan edemezsin...
En başlarda ilk iletilerimde falan o kadar yazım yanlışı yapmışım ki bu düzelteyim dedim ay içim kıyıldı yarım saattir uğraşıyorum bitmiyo kalsın artık yapacak bisey yok