2 Temmuz’da Madımak’ta yitirdiğimiz yalnızca canlar değildi; umut ve barış da o alevlerde yandı.
Acımız derin, unutmak ise en büyük ihanettir
Adalet ve barış için sözümüzden asla vazgeçmeyeceğiz💐
Bayram yaşatmakla güzel olur, can almakla değil.
Ben bir canın korkusunu bayramın parçası gibi göremiyorum.
Sırf gelenek diye vicdanımı susturamam.
Benim inancımda merhamet susmaz. 🌿