Genel olarak kitabı sevdim ama Ana'yı çoğu yerde sarsmak yeter artık önüne bak demek istedim. Yazım dili cok akıcı, ne olacak nereye gidecek diye diye elimden bırakamadım. O takıntı, günümüzde olan teknolojinin nasıl bu denli kullanıldığı ve altında yatan arzu çok yerinde yazılmış. Yazarın kalemini ilk kez okudum, artık tamamdır benim için, tüm kitapları okunur.