Ba-yıl-dım. Çok iyi bir evren, detayların yoğun olduğu sahneler ve akıcı bir dil kullanımı. Üçü birden güzel yerinde ve dozunda kullanılmış, cidden çok beğendim. İlk başlarda biraz kurgunun nasıl bir boyutta olduğunu ve evrende neler olduğuna dair bilgiler ile biraz yavaş ilerliyor gibi gelse de yarıdan sonra elimden bırakamadım.
Aksiyon sahneleri kesinlikle favorim veee unutamayacağım ihanetler...
Konusuna gelirsem eğer; Eira, Kış Bayramı için ailesi ile birlikte büyükannesine gider, orada kardeşi ile çıktığı bir gezinti sonrası kendini başka bir diyarda Feylerin olduğu evrende bulur. Ne olduğunu anlamayan Eira bir Fey ile karşılaşıp onunla konuştuğu zaman gerçeği anlar ve nerede olduğunu idrak eder. Onu bulan Fey ve arkadaşları ile geçmişlerini öğrenir ve edindiği bu yeni bilgiler onu ve yeni arkadaşlarını bambaşka olaylara sürükler. Kitabın devamını okumak için sabırsızlanıyorum, ikinci kitapta bizi neler bekliyor acaba? Umarım bu bekleme zamanı çok uzamaz ve bu büyülü dünyanın devamını en kısa zamanda okuruz.