Delinin biri

Delinin biri
@EDIS65
Korkusuzdur dağların efesi. Titretir haini, iti komandonun sesi
Reklam
Her doğan güneş ömrümden gün alsa da, elbet o güneş özgürlüğüm için doğacaktır O gözler atmasın O ŞIMDI ASKER
DELİKANLIIIIII GİBİİİ BÜYÜDÜMMM SOSYETEEEEEE GİBİİİ TAKIIILAMAMMMMM
"SEN YİNEDE KİMSELERE SÖLEME, BEN "SENİ' YAZARİM, ONLAR "ŞİİR" ZANNEDER..
İNSANLİK ÖLDÜ, KATİLİ MENFAAT! KOMANDO MAVI BERE YERE DÜŞMEZ
Reklam