Harbiye'den Elmadağ'a, oradan da Gezi Parkı'na yaklaştıkça başka rüzgârlar esiyor. Amcası hep anlatır: Yıllar yıllar önce bu parkta insanlar işte şu ağaçların hakkını aramış, hesabını sormuşlar. Hayatını kaybedenler olmuş, o zamanın yöneticileri ise çoktan göçüp gitmişler ama ağaçlar hâlâ burada...