Bu gidiş nereye? Kim neyi ne için yapıyor?
Doktordun Profesör oldun. İşçiydin yönetici oldun. Günlük 50 liraya çalışırken şimdi 250 liraya çalışır oldun. İki oda bi salon evin vardı şimdi villa da oturuyorsun. Nissana biniyordun BMW ye biniyorsun. İki üç çift ayakkabın, elbisen ile idare ederken şimdi sadece kiyafetlerin icin bi odan var. Hepsi belki en iyisi en kalitelisi. Belki eskisinden daha iyi. Sonu var mı? Var. Ya insanlığın değişti mi insanlığın ? Oda iyi mi, sahi markasi neydi? Yoksa bitti mi?
Özüne dön. Bu ego bu hırs bu telaş niye? Yani ne olacak en iyisi sen olsan ? Toparlan kendine bir bak. Sen buraya neden geldin? Ne için geldin? Üç günlük dünyanın üçgülük sevdasına aldanmaya mı?