ratibe

Temelde, hayatta başımıza gelen her şey kendi suçumuz, başka hiç kimsenin değil.Bizlerin başına gelen zorlukların pek çoğu başkalarının da başından geçiyor, ama onlar tamamen başka tepkiler veriyorlar.Biz en kolay yolu seçtik sanki...
Reklam
Herkesin her konuda fikri vardı, yalnızca kendi dediklerinin doğru olduğundan şüpheleri yoktu.
Ne olursa olsun yaşama savaşı vermektir doğal olan.
Eskiden olduğu kişi gibi olmak istiyordu yeniden..