Her insanın hayatında dönmek istediği bir an, yapmaktan pişman olduğu hatalar vardır. Annesi ve babası arasında kalmış bir çocuğun bu sorunları yetişkinliğine taşımasını işliyor. Akıcı bir kitap. İş yoğunluğunda sakin sakin okudum. Kitap okuma alışkanlığı kazanmak isteyenler için iyi bir başlangıç kitabı olur.