“Dünyaya gelmek biraz da belanın içine doğmaktır.
Acıyı, kaybı, ihaneti, yalnızlığı tatmadan geçen kim var ki?
O yüzden belanı versin sözü bazen küfür değil,
hayatın zaten herkese verdiği yükü hatırlatır insana.
Çünkü bazı sözler beddua gibi görünür ama özünde teşhistir.
“Belanı versin” sözü
“Hayat sana zaten öğreteceğini öğretecek” demenin sert hâlidir.
Ya dedim ya sevgili,
insan çoğu zaman küfre değil,
gerçeğin yüzüne çarpılmasına öfkelenir.