" Bugün günlerden 2 Nisan yani benim doğum günüm.
Bu yaşıma kadar geldim neler ögrendim kısaca anlatayım:
# İnsanın büyüdükçe olgunlaştığını, ciddileştiğini, sorumluluklarının arttığını
# Kimseye güvenmemem, sevmemem gerektiğini
#İnsanların çıkarcı, bencil, ikiyüzlü olduklarını
# Kimseye hak etmediği değeri vermemem gerektiğini
# Eskisi gibi bazı saçma şeyleri kafama takmamanın çok iyi olduğunu
Anladım.
Umarım hatalarımdan ders çıkartıp ileriki yaşantımı çok güzel,dolu dolu geçiriririm.
İYİ Kİ DOĞDUM BEN:)))
Bukre Mihri