Arada bir herkes kazanır ve herkes kaybeder. Eğer bir kayıp yaşamamışsak nelere kadir olduğumuzu asla bilemeyiz. Hatırlanması gereken önemli şey şudur:
İnandığınız şey için savaştığınızda gerçekten kaybetmezsiniz. Değer verdiğiniz şeyler için savaşmayı bıraktığınızda kaybedersiniz.
Önerim şudur...
Bir kaç kase iyilik alın, bir damla insanlık,bir tutam gülücük, bir çay kaşığı sabır, bir kaşık cömertlik, yarım litre affedicilik ,bir çeyrek sevgi ve bir bidon inanç.
Azmin içinde karıştırın ve bol bol cesaret ekleyin. İyice karıştırın. Bunu bütün ömrünüze iyice yayın. Ve bunu karşılaştığınız her bir insana servis edin.