EBRULİ

EBRULİ
@Ebrutiska
Hayırlı Cumalar
Allah'ım... Ümidimi kaybettiğimde, senin yazdığın kaderin, hayallerimden daha güzel olduğunu hatırlat...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her zaman doğruyu söyle; ne dediğini hatırlamak zorunda kalmazsın.
Akvaryumda balık kalıp mutlu olmak kolay. Gözünü aç ve koca bir okyanus dolusu deneyim olduğunu gör.
Her şeyi bilene değil, Kendini bilene saygım sonsuz...