Ada

📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Zira elimde olmayan şeylerle ilgili savaşlarım çoktan sona erdi."
Yapamam...
"Yine de 'seni tanımak bir hataydı' diyemem. Bir hatayı bu kadar sevemem."
Ne güzel diyor şair: "İçinde bir şey saklı. Hiç bulmadığın, hiç denemediğin, bir köşede durup hiç bakmadığın. Özünde bir derinlik var, kuyu kazıp hiç inmediğin. Başkalarında göremediğin var. İçinde gizem, serüven, bilgi olan bir hazine var. Öz'ün var. Ruhun var. Benliğini, düşüncelerini başkasına teslim etme. "