Dinlenmeye, bu bana iyi gelmedi, gelmiyor demeye, vazgeçmeye, fikir değiştirmeye, zirvede bırakmaya, dipte olmaya, ipleri salmaya hakkımız var bu hayat bizim ve hayır demeyi bilmeliyiz.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dürtüsel bir şekilde anlık yaşamanın değil, farkındalıkla anı yaşamanın samimiyetine güveniyorum ben. İnsan kalbinide kullanmalı tabi ki ama dozunda .Ve bunları ayırt edebilmenin, ayırdına varabilmenin cesaretine tutunuyorum bu hayatta🙏💫