Tanrı İbrahim’den çocuğuna kurban etmesini istedi.Tanrı İsa’ya çarmıha girilmesini emretti.Çarmıhı o yüzden gözümüzün önüne asıyorum kanlı acı dolu ıstıraplı bize kötülüğün gücünü hatırlatması için ! Kalplerimizi tetikte tutması için!İsa’nın bedenindeki yaralar karanlığın gücünün canlı birer işaretidir! Benim yaralarım canlı bir işaret!kötülük yaşıyor ama tanrının gücü üstün gelecektir!