Osmanlı devletine gerici,baskıcı diyen arkadaşlar Osmanlıda 45 ayrı devlet vardi düşünün 45 ve bu 45 devletin hepside kendi dillerinde konuşuyordu biz Türkiye de kürt Türk ayrımı yapıyoruz aynı ülkenin çocuğu olmamıza rağmen ama o zaman Osmanlı 45 devlet içinde huzurla barındırıyor du Osmanlıdaki gelenekler şimdi hiç biyerde yok sadaka taşı,zimen defteri,askıda ekmek,kapı tokmağı ,sarı gül kırmızı gül bunlar sadece benim bildiğim 2,3 tane öylesine güzel anlayışlı bir ülkeye nasil gerici baskıcı ve.diyorsunuz anlamıyorum(üstünüze alınmayın)