İnsan olmak bile zor geliyor. Etimizle kanımızla, kendi maddi varlığımızla insan olmak, bundan utanıyoruz, ayıp sayıyoruz ve bilinen türden düşsel varlıklar olmak için uğraşıp düşünüyoruz.
Elbette, şaka yapıyorum beyler, şakalarımın çok başarılı olmadığını biliyorum ama siz de hepsini şaka sanmamalısınız. Dişlerimi gıcırdatarak şaka yapıyor olabilirim.
Salt kötü olmamakla kalmadım, gerçekte hiçbir şey olamadım ben; ne zalim ne de iyi, ne habis ne de dürüst bir adam, ne bir kahraman ne bir böcek. Şimdi çekildiğim köşemde günlerimi sayarken, hınçla kendime eziyet ediyor ve ciddi hiçbir şey zeki adamların şanına yakışmaz diyerek boş bir avuntuyla rahatlıyorum ki bu bir ahmaklıktır.