Eda

Eda
@Eda1919
......
Hissizleştim..🥀
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gönül yorgunluğu diye bir şey var... Öyle ayaklarını uzatınca geçmiyor...
Susmak kalbimi yoruyor , anlatmak beni..
Keşke dış güzelliğe önem vermek yerine kalp güzelliğe önem verseniz ...