Eda

Eda
@Eda1919
......
Ne diyor şair; Bizimkisi bir aşk hikayesi değildi. Aşktı bizimkisi, gerisi hikayeydi.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Cemal Süreya ' nın dediği gibi ; "ne kadar mutlu ettiysek , o kadar yalnız kaldık "
` “Yâ Allah” deyince; Ferahlayan bir kalbimiz var çok şükür.
Allah ile olduktan sonra ölüm de ömür de hoştur.
Ne bekliyorsun ki ? Bu dünya , Allah'ın Resulüne : " hüzün , benim arkadaşımdır. " dedirten dünyadır. Elbet seni de sızlatır.