Kimse durduk yere çekilmez köşesine.
Ya hevesi kırılmıştır, ya kalbi.
Ya da hayalleri yıkılmıştır. Daha kötüsü de bunca seyi
En guvendigi insanlar yapmıştır...
Ateşin gölgesi yoktur. O yüzden, insanın içindeki yangını dışarıdan bakan göremez. Velhasil "Derman gelmeyecek yerde derdini tezgaha koyma gönül incinirsin."