Eda Polat

Eda Polat
@EdaPolat01
Cibran'a bunca dert canını yakmıyor mu diye sorduklarında şöyle demisti: " İnsanın iki kalbi vardır:biri kanar, öbürü tahammül eder..."
Reklam
Bazen de bana gülümse sevdiğim Bakarsın kanadı kırılan kuşlar Uçmaya başlar yeniden Kayan yıldızların çığlığı düşmez Gün ortasında ruhumun üzerine Bakarsın ki çiçekler Aramızda yükselen kayaların kalbinde Birer birer açıyorlar yeniden Bakarsın yolunu kaybeden yolcu Son durağına variyor hasretinin Bu kadar mı zordu bir mumun alevine Dokunmak ve sevmek ıstırabımı Bir dalın çürüyen yaprağı mıydı hayat Güneşi arayan gölge kimindi Bağışla, incinen bahar Yanan mektuplar benimse Gel, yeniden buluşalım derinde Çeşmelerden gökyüzüne akalım Tut ellerimden, hadi gülümse [Nurullah Genç]
Ben ne zaman Öyle durup dururken, Öyle damdan düşer gibi Açıp seni okumaya başlasam Anlıyorum ki Mahvolmuşum [Orhan Veli]
Şiirler söyledim belki duyarsın diye Çıgligiydim içinde dilsiz bir şehzadenin Sana seslendim durdum bu küçük odadan "Acımi duy, sensjn pusulam benim" ki dünya silinmiş bir harita gibi yabancı bana
Demli çayım, senli yanım olsa... Şiirler vuslatımızla son bulsa... Beklenmeden gelen bir nisan yağmuru olsan mesela... Ve düşsen şehrime, sokağıma, yüreğime! Hüzünlü yanım senle huzurlu yanım olsa; Hüzün son bulsa, sen dileğim olsan bana, Ben ise tutunacak dalın olsam sana... Sonra sen bir tutsan Dilek tutman için yıldızların kayması mı gerek ! Gönlüm gonlune kaysa... Gel şiir ol kalbime... İki satır gözlerinden,bir ömür gönlünden bahsedeyim...
Reklam